TRIN/Mattheus van der Steen

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Ik lees op internet veel over TRIN/Mattheus van der Steen. Nou kom ik heel veel tegen dat er dwaalleren worden verkondigd. Mogen christenen dit wel schrijven over mede-christenen? Moeten we het oordeel niet aan God over laten? Ik ben zelf erg zoekend in hoe ik me hiertoe moet verhouden. Is het gevaarlijk om een keer te gaan kijken op een TRIN-conferentie? Wat zijn verschillen in leer wat er gepredikt wordt bij TRIN en de gereformeerde leer?

Antwoord

Zie voor het antwoord deze url.

1 reactie
MUS
Als je kijkt naar (youtube) beelden van TRIN samenkomsten schrik ik behoorlijk. Hier staat God en Zijn Woord niet in het middelpunt.