Veel snoepen

drs. N. Wolswinkel | Geen reacties | 29-01-2010| 14:00

Vraag

Ik snoep heel erg veel. Heeft dit echt duidelijk slechte gevolgen voor je gezondheid?

ADVERTORIAL

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober

Familiedagen is hét evenement voor jong en oud, vol activiteiten, workshops en entertainment. Geniet samen van een onvergetelijke dag vol plezier, inspiratie en gezelligheid!

Meer info...

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober

Antwoord

Alles is relatief in het leven. Wat is 'veel' snoepen? Wat bedoel je met 'snoepen'? Hoe is je gewicht? Heb je een voldoende gevarieerd dieet, etc. Allemaal vragen om eens met de huisarts of een diëtist te bespreken. Ik kan er niet veel meer op antwoorden.

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

medisch
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.