Bureau voor beroepskeuzetest

Reformatorische Maatschappelijke Unie / Geen reacties

Vraag

Aan Marieke van Beek, RMU. Kunt u mij een tip geven van een goed bureau voor een beroepskeuzetest/icm persoonlijkheidstest/niveau, e.d?

Antwoord

Een aantal bureaus die deze testen afnemen zijn:

- Van Dam loopbaanbegeleiding
- Hofsteenge & Knigge
- Loopbaanparadox
- Return consult

Mijn advies is om met een aantal van deze bureaus contact op te nemen en de situatie even door te spreken. Vervolgens kan beoordeeld worden welk bureau het beste bij u past.

Met vriendelijke groet,

Marieke van de Beek,
juridisch medewerker individuele belangenbehartiging RMU

Lees meer artikelen over:

RMUstudiekeuze