Ik kom niet zo snel aan en ben erg slank, daardoor maakte het niet uit wat ik at...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik kom niet zo snel aan en ben erg slank, daardoor maakte het niet uit wat ik at. Nu kom ik wel aan. Alleen aan m'n buik. En stoppen met eten wil ik niet omdat ik in de rest van m'n lichaam eigenlijk veel te dun ben. Wat moet ik doen. Zo'n buikje hoeft wat mij betreft niet. Wanhopig 14-jarig meisje.

Antwoord

Kom, kom, niet zo snel wanhopig zijn, temeer daar je voor de rest een slank meisje bent. Ik denk dat veel meisjes jaloers op je zijn. Buikspieroefeningen zijn ook erg goed om een slanke buik te krijgen. Bovendien kun je met kleding veel camoufleren.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

medisch