Kinderen kastijden

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Je kinderen kastijden. In de Bijbel weet ik niet te vinden of ouders kinderen mogen slaan. Ik heb ervaring dat mijn ouders sloegen, met spullen gooiden, knepen, enz. Wat is volgens de Bijbel kastijden? En mijn gedachten gingen naar Jacob bij Pniël. Hij moest hinkende door het leven na zijn worsteling met God.

Antwoord

Onder tags 'Tuchtigen' en 'Jacob' vind je diverse artikelen die over jouw vraag gaan. Mocht je desondanks nog vragen hebben, laat het ons weten.