Kritiek op preken

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Aan de predikanten in mijn gemeente...

Antwoord

Je stelt anoniem vragen over de prediking in je eigen gemeente en je hebt daar ook kritiek op. Het lijkt ons dat je daarvoor allereerst bij je eigen met name genoemde predikant(en) moet zijn en dit niet via Refoweb in de openbaarheid afhandelen. Dat is de Bijbelse weg van Mattheüs 18.

1 reactie
dorpeling
Goed antwoord!

Op de man af vragen, en dan onder eigen naam. Wel net zo fair.