Maar 1 dag menstrueren

drs. J. de Jongh-van Hoof / Geen reacties

Vraag

Is het normaal als ik maar één dag menstrueer? Ik heb het op 6 november gekregen en de volgende dag zag ik niets meer. De hele week verder ook niet. Dit heb ik voor het eerst. Tijdens mijn menstruatie doen normaal gesproken mijn borsten en mijn rug pijn, maar deze keer niet. Ik weet niet wat ik moet doen en ik ben bang. Wat is uw advies?

Antwoord

Ik ben niet verontrust.

Opties:

-Je bent zwanger;
-Je hebt deze keer geen eisprong gehad – dat kan en is niet verontrustend;
-Hormonale dysregulatie.

Groeten,
José de Jongh-van Hoof

Lees meer artikelen over:

menstruatie