Ingegroeide tepels

drs. P. C. Hildering / Geen reacties

Vraag

Ik heb een vraag over mijn borsten. Ik heb namelijk ingegroeide tepels. Betekent dit dat ik nooit borstvoeding kan geven?

Antwoord

In deze kan ik je grotendeels geruststellen. Door hormonale veranderingen en eventueel daarbij na een bevalling de zuigkracht van de boreling, is het meestal zo dat de tepels toch naar buiten komen. Mocht dat niet zo zijn, dan zijn er tepelhoedjes als hulpmiddel.

Drs. P. C. Hildering

Lees meer artikelen over:

borst(en)borstvoeding