Gereformeerde Gemeenten - Gereformeerde Bond

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wat is het verschil tussen de leer van de Gereformeerde Gemeenten en de leer van de Gereformeerde Bond (Hervormd)?

Antwoord

Deze artikelen over dit onderwerp zijn eerder verschenen op Refoweb :

Lees verder de relevante artikelen onder de tag 'protestantse kerk in nederland (pkn)' en 'gereformeerde gemeenten (gergem)' voor meer informatie.