Stopweek pil

drs. J. de Jongh-van Hoof / Geen reacties

Vraag

Ik slik sinds de geboorte van onze dochter tijdelijk de pil. Dat doe ik altijd ‘s avonds voor het slapengaan. De laatste pil slik ik op zondagavond, om de week erop op maandagavond weer met een nieuwe strip te beginnen. Daardoor heb ik voor mezelf een soort structuur en vergeet ik de pil praktisch nooit. Kan dit? Of duurt de stopweek dan eigenlijk een dag te lang?

Antwoord

Je doet het goed. Zeven dagen stoppen en dan de nieuwe cyclus van drie weken...

José de Jongh

Lees meer artikelen over:

de pil