Inwendige douche

drs. A. Meijer / Geen reacties

Vraag

Als je liggend in bad je vagina doucht met de douchestraal, kan er dan water in je vagina komen? Waar blijft dit water in je lichaam? Loopt het vanuit je vagina je baarmoeder in en dan verder? Zo ja, kan dit kwaad?

Antwoord

Beste vragenstelster,

Is dat misschien de reden van het klotsende geluid in je buik? ;-)

Nee hoor, bij een vaginale douche kan er geen water in de baarmoeder komen. Maar je kunt om andere redenen toch het best alleen uitwendig spoelen met water.

Vriendelijke groet,
A. Meijer

Lees meer artikelen over:

baarmoederdouchenvagina