Zondagsbesteding en hoofdbedekking

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wat mag ik als gereformeerde gelovige wel/niet doen op zondag?

Vraag 2: Waarom moeten vrouwen een hoed op in de kerk? In mijn kerk zijn er namelijk vrouwen met en zonder hoed, terwijl in bepaalde kerken een hoed echt verplicht is. Is het een keuze of niet?

Antwoord

Binnen de dossiers 'Sabbat-Zondag' en 'Hoofdbedekking' staan alle vragen en antwoorden over deze thema's gebundeld.