Overtijd

drs. N. Wolswinkel / 2 reacties

Vraag

Mijn menstruatie is nu tien dagen te laat. Al vijf keer een zwangerschapstest gedaan, de laatste de tiende dag; geeft steeds negatief aan (verschillende merken testen). Ik heb een regelmatige cyclus. Kan het zijn dat ik toch zwanger ben? Bij mijn andere twee kinderen gaf de test wel gelijk positief aan, nadat ik twee weken en vier dagen over tijd was.

Antwoord

Het kan zijn dat je zwanger bent, maar waarschijnlijk is het niet. Er zijn ook andere oorzaken van overtijd raken.

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

zwanger
2 reacties
Race406
Wat dacht je van naar je eigen huisarts gaan?
sis
Ff wachten totdat je elke ochtend over de wc hangt? Dan weet je het ook zeker!