Aan ds. Driessen

Redactie Refoweb / 2 reacties

Vraag

Aan ds. Driessen. Ik zou u graag persoonlijk iets willen vragen, niet via Refoweb. Zou dat kunnen? Het is naar aanleiding van afgelopen zondag. Vriendelijke groet.

Antwoord

Beste vraagsteller,

Ds. Driessen is al enige tijd niet meer verbonden aan de vragenrubriek van Refoweb. Wellicht dat je via de kerkenraad van de gemeente waar hij zondag voorging zijn adresgegevens kunt achterhalen.

Redactie Vragenrubriek

Lees meer artikelen over:

refoweb
2 reacties
pannenkoek
Ds. J. Driessen woont in Moerkapelle, dat dorp is niet zo groot, het is vast wel mogelijk om zijn adres op te zoeken.
Roos18
Achterin het kerkelijk jaarboek van de GerGem staan zijn adresgegevens en e-mailadres.