Dikke bovenbenen

drs. N. Wolswinkel / 1 reactie

Vraag

Wat kun je het beste doen tegen dikke bovenbenen? Hoe kom je er van af?

Antwoord

Dit lijkt mij een goede reden naar de dokter te gaan. Met deze summiere vraag kan ik niets. Is er sprake van algeheel overgewicht, forse bouw, etc.? Bespreek het met de dokter.

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

medisch
1 reactie
flwr
Hoi!

Ik weet niet hoe het bij jou is, maar over het algemeen heeft iedereen
dikke bovenbenen. In de zomer zul je er misschien wel iets meer bewust van worden, maar ik denk dat het logisch is dat daar wat vet zit, anders zou je ook niet lekker kunnen zitten...
Als het heel erg is, dan zou ik wel naar een huisarts gaan, maar ik heb zelf ook dikke bovenbenen, wat maakt het uit, wanneer zie j ze nou?!

Take it easy!