Invloed verzakking op zwangerschap

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Ik heb een hele lichte verzakking, weinig last van behalve de eerste dagen van de menstruatie. Maar wat heeft dit voor gevolgen voor een eventuele zwangerschap?

Antwoord

Een lichte verzakking heeft geen duidelijke gevolgen voor een zwangerschap. De verzakking zal er natuurlijk niet beter (en mogelijk wel erger) door worden. Maar je kunt niet zeggen: je hebt een licht verzakking, dus een zwangerschap wordt afgeraden.

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

medisch