Fantaseren over leuke jongen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Mag je aan een leuke jongen/man denken waar je wel verder mee wilt gaan door het leven en daar alle fantasie aan toevoegen?

Antwoord

De vraag is me niet helemaal helder. Je zegt dat je met die jongen wel verder door het leven wilt gaan, ik neem dus aan dat je verliefd bent op die jongen. Als je verliefd bent op iemand, dan ga je vanzelf fantaseren hoe het is om met die persoon het leven samen te delen. Fantaseren over de toekomst hoort gewoon bij het verliefd zijn.

Probeer echter aan de andere kant je ook weer niet helemaal te laten meeslepen door te vluchten in je fantasie, want het leven van alledag heeft nu eenmaal ook zijn hele nuchtere kanten van opstaan, werken, eten en drinken enzv.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verliefdheid