Bijzondere opdrachten van de Heere

Redactie Refoweb | Geen reacties | 23-10-2024| 08:08

Vraag

Moest Hosea écht trouwen met een hoer en kinderen bij haar verwekken? En moest de profetenzoon in 1 Koningen 20:35 en 37 de andere profetenzoon tot bloedens toe slaan? Zijn dat opdrachten die de Héére letterlijk geeft?

ADVERTORIAL

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober

Familiedagen is hét evenement voor jong en oud, vol activiteiten, workshops en entertainment. Geniet samen van een onvergetelijke dag vol plezier, inspiratie en gezelligheid!

Meer info...

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober

Antwoord

In de onderstaande artikelen vind je meer uitleg: