Pleiten op Gods beloften in Ger. Gem.

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Dominee, kunt u iets zeggen over uw antwoord 'Gods belofte is liefdesaanzoek' in relatie tot de leeruitspraken uit 1931 en de visie van sommigen in de Gereformeerde Gemeenten dat we niet mogen pleiten op Gods beloften? Ik vind dat altijd een verwarrend onderwerp, omdat uw antwoord helemaal anders lijkt dan andere predikanten soms zeggen en ook anders dan de leeruitspraken uit 1931.

ADVERTORIAL

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober

Familiedagen is hét evenement voor jong en oud, vol activiteiten, workshops en entertainment. Geniet samen van een onvergetelijke dag vol plezier, inspiratie en gezelligheid!

Meer info...

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober