Gereformeerde Gemeente in Arnhem

Redactie Refoweb | Geen reacties | 09-09-2024| 09:32

Vraag

Wat voor ligging heeft de Gereformeerde Gemeente in Arnhem?

ADVERTORIAL

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober

Familiedagen is hét evenement voor jong en oud, vol activiteiten, workshops en entertainment. Geniet samen van een onvergetelijke dag vol plezier, inspiratie en gezelligheid!

Meer info...

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober

Antwoord

Dat kun je ze beter zelf vragen (of een paar diensten bijwonen/meeluisteren). Aan de voorgangers te zien vragen ze predikanten uit vrijwel de hele breedte van de Ger. Gem. Als dat een indicatie is voor de ligging acteert deze gemeente dus in het midden.

Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.