Andere seksuele behoeften van man

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wat als je man op seksueel gebied veel meer en andere behoeften heeft? Hoever mag je gaan? Hij heeft op dit gebied sowieso andere normen en grenzen dan ik. Bijvoorbeeld porno/zelfbevrediging/bepaalde handelingen. We hebben hierover gesproken en ik probeer hem tegemoet te komen en te plezieren, maar ik weet niet wat wel of niet goed is omdat ik dit zelf sowieso niet zou doen.

Porno wil ik echt niet zien, hier hebben we het duidelijk over gehad en dit respecteert hij min of meer van mij. Maar als het aankomt op bijvoorbeeld elkaar bevredigen op bepaalde manieren gaat het ook snel tegen mijn gevoel in terwijl dit misschien wel moet kunnen/mogen?

Ik zou seks zelf heel graag beleven zoals God het bedoelt, mijn man wil het graag ‘spannender’. Op welke manier kan ik dichtbij God blijven en toch ook mijn man dienen die hier anders instaat? En hoe weet ik hoe God het precies bedoelt?

ADVERTORIAL

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober

Familiedagen is hét evenement voor jong en oud, vol activiteiten, workshops en entertainment. Geniet samen van een onvergetelijke dag vol plezier, inspiratie en gezelligheid!

Meer info...

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober

Antwoord

Al deze vragen zijn al eens eerder beantwoord en hebben we gebundeld. Ze zijn te vinden onder 'Seksualiteit in het huwelijk'.