Access Bars behandeling

M. M. Methorst / Geen reacties

Vraag

Is het als christen verantwoord om een Access Bars-sessie/behandeling te volgen?

ADVERTORIAL

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober

Familiedagen is hét evenement voor jong en oud, vol activiteiten, workshops en entertainment. Geniet samen van een onvergetelijke dag vol plezier, inspiratie en gezelligheid!

Meer info...

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober

Antwoord

Beste vraagsteller,

Als ik zo kijk op de website van de bedenker van de Access Bars sessies ben ik niet direct onder de indruk. Met een eendaagse cursus mogen mensen al deze sessies geven waarbij ze met drukpunten op het hoofd er voor zouden zorgen dat je alle belemmeringen in het leven los mag laten.

Daarnaast zie ik weinig dingen overeenstemmen met de Bijbel bij een van de hulpmiddelen die de bedenkers gebruiken. Persoonlijk zou ik er niks mee te maken willen hebben, maar uiteindelijk moet u zelf die keuze maken.

Eventueel zou u bij bepaalde problemen/worstelingen een afspraak kunnen maken bij de huisarts om te kijken hoe hij/zij u daarbij kan helpen en als het op geloofsgebied speelt juist bij de predikant.

Met vriendelijke groet,
Martijn Methorst