Schaduwdienst opgehouden

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Waar is het op gebaseerd dat de schaduwdienst opgehouden is en waarom wordt daar soms selectief mee omgegaan? Bijvoorbeeld tweeërlei kleed wordt niet moeilijk over gedaan maar in andere dingen is men weer strenger. Er staat soms ook bij dat het tot in eeuwigheid een inzetting is; waarom staat dat er dan? En het eten van onrein vlees eten baseren we op het visioen van het linnen laken (Petrus), maar dat gaat niet eens letterlijk over dieren maar over heidenen.

ADVERTORIAL

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober

Familiedagen is hét evenement voor jong en oud, vol activiteiten, workshops en entertainment. Geniet samen van een onvergetelijke dag vol plezier, inspiratie en gezelligheid!

Meer info...

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober