Blauwe plekken

drs. J. de Jongh-van Hoof / Geen reacties

Vraag

De laatste tijd heb ik soms blauwe plekken op de binnenkant van mijn onderarmen (niet door stoten ofzo), onder de pols en soms ook last van mijn polsen als ik er op steun. Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?

Antwoord

Vreemd dat je op deze plekken blauwe plekken krijgt...  Ik heb daar geen kant en klare verklaring voor. Ik zou ze laten zien aan je huisarts. Misschien wil hij/zij laboratoriumonderzoek doen naar je stolling?!

José de Jongh-van Hoof

Lees meer artikelen over:

blauwe plek