Huis-aan-huis verspreiding anti-abortusflyer
Nieuwsredactie | Geen reacties | 02-10-2019| 13:16
De crowdfundingsactie voor Week van het Leven heeft in korte tijd ruim 140.000 euro opgebracht. Daarmee kan de folder van 11-16 november landelijk van deur tot deur bezorgd worden.
Door een meevaller in de kosten is er zelfs nog geld over voor extra acties. Het geld dat al gedoneerd is en eventueel nog binnenkomt, wordt besteed aan een extra advertentiecampagne in de landelijke bladen. Daarmee worden nog meer mensen bereikt, ook mensen met een nee-nee sticker op de brievenbus.
In de flyer wordt aandacht gevraagd voor de grote nood van vrouwen die een abortus overwegen, de bescherming die een ongeboren kindje verdient en de hulp die er mogelijk is. Het platform Zorg voor Leven hoopt dat de samenleving en de politiek zich hierdoor bewust worden van de nood en dat er meer en betere hulp beschikbaar komt.
Hieronder de flyer die binnenkort op je deurmat ligt: