Hoe werkt deze rubriek?

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Hoe werkt deze rubriek? Kan de redactie wel de mailadressen zien van de vraagsteller? Worden de vragen anoniem doorgezonden?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Geachte vragensteller,

Deze vragenrubriek werkt heel eenvoudig. Je kunt je vraag anoniem stellen via het formulier in deze rubriek. Indien je niet wilt dat je emailadres bij ons bekend wordt, dan hoef je dat niet in te vullen. Het formulier laat geen sporen achter van je identiteit. Dat wil zeggen dat wij niet kunnen achterhalen wie een vraag heeft gesteld. Dat bekent dus ook dat de vragen worden doorgestuurd naar een medewerker aan de rubriek, zonder dat hij/zij weet wie de vraag heeft gesteld.

Hartelijke groet,
Redactie Vragenrubriek

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl

Tags in dit artikel:

refoweb